10 Μαΐου, 2014

Το αξιόπιστο ΕΠΑΜ! Ένας στους πέντε κερδίζει...













Τα παραπάνω διαβάσαμε πριν 20 μέρες περίπου και η αλήθεια είναι πως δημιούργησε έκπληξη (σχετική).

Και μετά ..ακολούθησαν τα παρακάτω! Και γέλασε και το παρδαλό κατσίκι..

«Απαντώντας απλά και μόνο σε μια πρόσκληση που δέχτηκα, θέλησα να χαιρετίσω την προσπάθεια, όπως κάνω με όλα τα αντιμνημονιακά κόμματα. Η κίνησή μου αυτή δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση θέση υποστήριξης της συγκεκριμένης παράταξης» 
Βασίλης Παπακωνσταντίνου


«Απευθύνθηκα με επιστολή μου στους Ελληνες πολίτες μιας παράταξης, μετά από προσωπικό κάλεσμα, μιλώντας για αφύπνιση και υποχρεώσεις στις παρούσες συγκυρίες. Η ιδεολογία μου και οι θέσεις μου είναι γνωστές και παραμένουν αμετάκλητες. Συνεπώς δεν τίθεται θέμα αλλαγής πορείας»
Βασίλης Λέκκας

«Δεν ταυτίζομαι με την πολιτική έκφραση του Καζάκη, αλλά στηρίζω ό,τι μπορεί να δημιουργήσει και να συνεισφέρει στην πολυφωνία. Ο,τι πολεμάει το παλαιό κι ό,τι καινούργιο υπάρχει»
Γιάννης Ζουγανέλης

«Εμεινα έκπληκτος όταν το είδα στο Διαδίκτυο. Το μόνο που δήλωσα είναι πως ο καθένας μας έχει την ευθύνη της ψήφου του σ’ αυτές τις εκλογές, στις οποίες οι περισσότεροι υποψήφιοι φέρονται σαν να μην έχουν καμία ευθύνη για τα όσα συμβαίνουν, και ξαφνικά με βλέπω υποστηρικτή συγκεκριμένου σχηματισμού. Κάτι τέτοιο ποτέ δεν ίσχυσε, ούτε ισχύει. Ούτε υποψήφιος είμαι ούτε ανήκω στο δυναμικό των οπαδών κανενός κόμματος»
Τάκης Σπυριδάκης